Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie

Data publikacji 25.01.2012
Przykładowy obrazKomendant Powiatowy Policji w Gnieźnie insp. Artur Sobolewski ogłasza rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Kłecku.

 

OGŁOSZENIE Nr 1

KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI

z dnia  25  stycznia  2012 r.

 

                        w  sprawie  postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko   komendanta Komisariatu  Policji  w  Kłecku  Komendy  Powiatowej  Policji  w Gnieźnie.

 

§ 1.

 

 W  celu dokonania doboru na wakujące stanowisko komendanta Komisariatu Policji w Kłecku Komendy Powiatowej Policji   w Gnieźnie ogłaszam  rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

 

    O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:

 

1. w zakresie wymagań niezbędnych:

    a)   pełniący służbę w Policji;

    b) spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych

        i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw

        Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w

        zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni

        odpowiadać policjanci na stanowiskach  komendantów Policji i innych

        stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe  stanowiska

        służbowe (Dz. U. z 2007r.  Nr 123, poz. 857, z późn. zm.);

2. w zakresie wymagań pożądanych:

    a) co najmniej 5 - letnie doświadczenie w służbie kryminalnej lub prewencyjnej

        albo w obydwu tych służbach,

    b) co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami organizacyjnymi

         Policji lub komórkami organizacyjnymi

    c) co najmniej 15-letni staż  służby w Policji,

    d) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do  informacji

       niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”.

3. ponadto wskazane jest posiadanie:

    a)  wykształcenie z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania

        albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursu z tego

        zakresu  lub z zakresu zarządzania zasobami  ludzkimi,

b)    wykształcenie wyższe  z zakresu prawa, administracji lub ekonomii,

c)     co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

 

§ 2

 

            Oferty kandydatów powinny zawierać:

1)     CV i list motywacyjny;

2)     kopie ostatniej opinii służbowej kandydata  (oryginały do wglądu);

3)     pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat (koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin jednostki organizacyjnej Policji, oraz szczegółowy zakres zadań komórki tej jednostki organizacyjnej Policji. Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisana czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);

4)     pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i  w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór  oświadczenia  jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane Stanowiska Służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór  nr 1, umieszczonym na stronie internetowej  www.wielkopolska.policja.gov.pl, w zakładce Praca w Policji i www.isp.policja.pl.w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);

5)     5) pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata, tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki  organizacyjnej Policji, objętej postępowaniem – (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane Stanowiska Służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej  www.wielkopolska.policja.gov.pl. W zakładce Praca w Policji lub w www.isp.policja.pl. W banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);

 6) potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

7) kopie dokumentów potwierdzających  posiadane wykształcenie (oryginały do

   wglądu);

8) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do

    wglądu);

9) kopie dokumentów dopuszczających do informacji niejawnych (poświadczenie

    bezpieczeństwa).

 

 

§ 3.

 

            Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja będzie pracowała na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 14 listopada 2011 roku.

 

§ 4.

 

            Zakres podstawowych zadań realizowany na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy):

1) organizuje i koordynuje wykonawstwo zadań  w zakresie utrzymania ładu i porządku

    publicznego  na terenie działania Komisariatu;

2) współdziała z organami administracji rządowej, samorządu terytorialnego, organizacjami

     i instytucjami społecznymi w zakresie zapobiegania popełnianiu przestępstw i wykroczeń;

3) na żądanie miejskich i gminnych organów samorządu terytorialnego składa informacje

    i sprawozdania dot. oceny i stanu porządku publicznego;

4) organizuje i koordynuje na swoim terenie pracę operacyjną,  pracę dochodzeniowo-śledczą

     i prewencyjną;

5) wykonuje zlecone przez Komendanta Powiatowego Policji zadania w zakresie ochrony

     tajemnicy państwowej i służbowej;

6) wykonuje zadania wynikające z nadzoru nad Strażami  Miejskimi, Strażą Przemysłową 

    oraz innymi uzbrojonymi formacjami;

7) wykonuje zadania związane z utrzymaniem dyscypliny podległych policjantów;

8) przestrzega etyki zawodowej oraz praw człowieka oraz dba o wizerunek Policji.

 

§ 5.

 

            Oferty z podaniem adresu do korespondencji  i telefonów kontaktowych należy składać w Kancelarii Ogólnej KPP w Gnieźnie ul. Jana Pawła II nr 2, kod 62-200 Gniezno w terminie do dnia 9 lutego 2012 r. z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Kłecku z dopiskiem „nie otwierać w kancelarii”.

            Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w  Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia KPP w Gnieźnie, tel. 7721 325.

 

§ 6.

 

            Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia  10  marca  2012 r.

                                                                                             

                                                                                

 

                                                                                                        Komendant Powiatowy Policji

                                                                                                                    w Gnieźnie

                                                                                                         insp. Artur Sobolewski

                                                                                             

                                                                                  


Powrót na górę strony