Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie

Data publikacji 06.10.2016

Przykładowy obrazKOMENDA POWIATOWA POLICJI W GNIEŹNIE ogłasza nabór na stanowisko inspektora ds. informatyki


 

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W GNIEŹNIE

ul. Papieża Jana Pawła II 2, 62-200 Gniezno

 

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W GNIEŹNIE

poszukuje kandydatów na stanowisko:

specjalista

do spraw informatyki

w Zespole Obsługi Systemów Informacyjnych KPP w Gnieźnie 

INFORMACJE O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSóB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W URZÊDZIE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

WYMIAR ETATU: 1

LICZBA STANOWISK: 1

ADRES URZÊDU:                                            Komenda Powiatowa Policji w Gnieźnie

                                                                                     ul. Papieża Jana Pawła II 2

                                                                                               62-200 Gniezno 

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:           Komenda Powiatowa Policji w Gnieźnie

                                                                                     

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU PRACY:

1.     Administrowanie systemami informatycznymi przetwarzającymi dane osobowe w Komendzie Powiatowej Policji w Gnieźnie.

2.     Konfigurowanie i administrowanie systemu Opracowania Dokumentów Niejawnych.

3.     Konfigurowanie i administrowanie systemu Krajowe Centrum Informacji Kryminalnych oraz Frejzap.

4.     Konfigurowanie, konserwacja i inwentaryzacja sprzętu informatycznego będącego na stanie KPP w Gnieźnie.

5.     Uruchamianie i konfigurowanie użytkowników posiadających karty chipowe na stanowiskach komputerów dostępowych  i w terminalach mobilnych.

6.     Konfigurowanie jednostek komputerowych pracujących w Policyjnej Sieci Transmisji Danych, Internet oraz wolnostojących.

7.     Wdrażanie programów komputerowych i ich adaptacja.

8.      Obsługiwanie i konfigurowanie klientów pocztowych Lotus oraz KryptoMail-C.

 

WARUNKI DOTYCZ¡CE CHARAKTERU PRACY NA STANOWISKU I SPOSOBU WYKONYWANIA ZADAŃ:

praca administracyjno-techniczna w siedzibie urzędu

 

MIEJSCE I OTOCZENIE ORGANIZACYJNO-TECHNICZNE STANOWISKA PRACY:

praca z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych i innych

 

WYMAGANIA ZWI¡ZANE ZE STANOWISKIEM PRACY:

WYMAGANIA NIEZBÊDNE:

- wykształcenie: średnie informatyczne

- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,

- korzystanie z pełni praw publicznych,

- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- posiadanie nieposzlakowanej opinii,

- umiejętność organizacji pracy

 

WYMAGANIA DODATKOWE:

- posiadanie wykształcenia wyższego informatycznego

- doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie informatyki

- dostęp do informacji o klauzuli „Tajne”

 

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

- życiorys/CV i list motywacyjny z powołaniem się na numer ogłoszenia zamieszczonego

   w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM,

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów

   rekrutacji,

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

- oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub

   umyślne przestępstwo skarbowe,

- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i dotychczasowy przebieg zatrudnienia

- oświadczenie kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego

  obywatelstwa,

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej

   uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych.

 

INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

Kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTóW:

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 21 października 2016 roku pod adresem:

Komenda Powiatowa Policji w Gnieźnie

ul. Papieża Jana Pawła II 2

62-200 Gniezno

                              lub przesłać pocztą (liczy się data stempla pocztowego)

INNE INFORMACJE:

-         dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 4260325,

-         listy kandydatów spełniających wymagania formalne umieszczone zostaną na stronie BIP KPP w Gnieźnie,

-         zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, na niezakwalifikowane aplikacje nie udzielamy odpowiedzi,

-         metody i techniki jakie zostaną zastosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna,

-         wynik naboru zostanie opublikowany w BIP KPRM oraz w BIP KPP Gniezno i w siedzibie urzędu, dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,

-         wynagrodzenie wg mnożnika 1,350 kwoty bazowej (tj. uposażenie zasadnicze 2529,70 zł. plus wysługa lat).  

Powrót na górę strony