Praca dla sekretarki w KP Kłecko
Komendant Powiatowy Policji w Gnieźnie poszukuje kandydatów na stanowisko sekretarki Komisariatu Policji w Kłecku.
Główne obowiązki:
1. Ewidencja i kolportaż korespondencji wpływającej do Komisariatu Policji
2. Ewidencja i kolportaż korespondencji wychodzącej z KP
3. Prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej sekretariatu (rejestry, książki, dzienniki),
4. Ewidencja telegramów wpływających i wychodzących z KP
5. Przygotowywanie i ewidencja korespondencji jawnej wychodzącej z KP Pocztą Specjalną KWP w Poznaniu oraz za pośrednictwem Urzędu Pocztowego w Gnieźnie,
6. Zapoznawanie funkcjonariuszy i pracowników z dokumentami za kartą zapoznania,
7. Przygotowywanie prowadzonej w KP dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej do przekazania do Składnicy Akt KPP w Gnieźnie,
8. Przygotowywanie prowadzonej w KP dokumentacji niearchiwalnej kat. "BC" do brakowania,
9. Prowadzenie formularzy "Spisów Spraw" przydzielonych do realizacji,
10. Gromadzenie spraw ostatecznie załatwionych,
11. Powielanie dokumentów,
Wykształcenie: Średnie
Wymagania konieczne:
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność obsługi programów komputerowych
- komunikatywność
- systematyczność i rzetelność
- samodzielność
- kreatywność
- odpowiedzialność
Wymagania pożądane:
- dyspozycyjność
Wymagane dokumenty:
- życiorys i list motywacyjny
- kserokopie potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
Dokumenty należy składać w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia KPP w Gnieźnie w terminie do dnia 27 grudnia 2008 roku.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu (061) 4260325